Re: Ktora 19" ???

Autor: Krzysiek (krionix_at_poland.com)
Data: Fri 04 May 2001 - 19:57:07 MET DST

Użytkownik "Polar" <polaris_at_atcom.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "Jaki jest ten najnowszy produkt SONY ? - 420GS
> Jest najlepszy :) "
>
> Juz nie mam zaufania do tej strony. Pracuje x lat przy dystrybucji
monitorów
> Sony i nie widziałem monitora Sony z dobrą geometrią.
>
> Polecam kilka marek
> - Mitsubishi
> - Elza
> - Samsung (po przebraniu)
> - Hitachi
> - CTX (po przebraniu)
> - Nokia po przebraniu
> i żeby nie było płaczu. LUDZIE ZANIM KUPICIE MONITOR WŁĄCZCIE GO I DAJCIE
MU
> SIE NAGRZAĆ. POTEM OBEJRZYJCIE GEOMETRIĘ !
>
> Człowiek potem czyta posty na tej liście jak to kilka osób poczyniło
> pomyłkowe zakupy za dużą kase.

potwierdzam geometrie sony - widzialem i byla :(

a polecasz tez iiyama ?
mam model Vision MAster 452 PRO (jeszcze nie kupiony) ale wyglada bardzo
porzadnie - zbieznosc ma bardzo niewiele (test nokia) rozjechana na lewj
stronie - widac tylko w tescie, miale tez inna taka sama ale piszczala - ta
tez troszke piszczy...

ale wygladaja na ok - cena 2100za 19" kinol mitsubishi NF diamotron