Re: Skaner

Autor: neelix (neelix_at_wp.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 18:16:19 MET DST

Użytkownik Zbigniew Nowacki <zbyszek_at_pegaz.bptnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9cp1sv$fd1$1_at_news.telbank.pl...
> tym?
>
> Nasycenie latwo poprawic, np. histogramem, ja zreszta nie narzekam. Wada
> plustkow to predkosc. Nie skanowalem slajdow/negatywow, ale podobno w tej
> klasie to pomylka.

Dzięki za informacje.Poprzednio miałem Microteka 3600.Stąd moja uwaga
odnośnie kolorów.Histogram wypróbuję jeszcze raz.Slajdów ,negatywów jeszcze
nie dotykałem.

--
Pozdrawiam.
neelix_at_wp.pl