Re: Czym przykleić ???

Autor: Chloru (chloru_at_wp.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 18:00:45 MET DST

Mozna kupic kleje przewodzace cieplo. Z tego co mi o nich wiadmo to cieplo
przenosza w miare dobrze gorzej jest z klejeniem. Czlowiek w sklepie
powiedzial ze nie nadaja sie do np. klejenia radiatorow do kart grafiki jako
ze musialby taki radiator wisiec do gory nogami

chloru_at_wp.pl

Użytkownik Elwis <hawaj_at_racer.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9cues7$pbj$1_at_news.tpi.pl...