Re: VANTA+VIA=kłopoty?

Autor: MARK (mark_at_2a.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 14:56:57 MET DST

Cześć !

"Feromon" <feromon_at_interia.pl> wrote:

> Spedzilem wiele godzin na zainstalowaniu Rivy TNT Vanta 32 MB firmy
> JoyTech (Apollo) na plycie
> glownej z chipsetem VIA (696 albo cos takiego, nie spisalem porzadnie
> :(( ) Plyta jakis NoName
> jeszcze typu AT z procesorem Celeron 433 PPGA (bez przejsciowki), 64+32
> MB DIMM.
> Najrozniejsze sterowniki TNT, rozne 4in1, rozne windowsy (98 i 98 SE).
> Objaw jest taki, ze po posadzeniu systemu i sterow do Vanty widze
> ciemnosc. Po doinstalowaniu 4in1 obraz owszem, jest. Ale dysk spowalnia
> se dziesieciokrotnie i zaden 3DMark nie startuje.

detonator 6.31 (lub 6.50) + nowa wersja VIA 4in1 daje na VIA poprawną
instalkę

Co JEST ŹLE ?
Może:
-sprzęt
-wirus albo
-stara wersja 4in1 (poprawki VIA dla Windows) albo
-stara wersja detonatora (sterownika RIV-y) albo
-zwalony Windows

Zobacz na liście sprzętów zainstalowanych we właściwościach systemu...

--
z poważaniem
  MARK