Re: internet przez bezposrednie polaczenie kablowe lpt1

Autor: matarata (matarata_at_wp.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 14:12:42 MET DST

Cześć

ja to zrobiłem tak:
dołożyłem karte z drugim lpt aby nie blokowac drukarki
zainstalowale drugi protokół TCP/IP dla Dial_Up, numer ip np 10.0.0.1
w laptopie 10.0.0.2 i zdaje się że zaznaczyłem coś o używaniu serwera proxy
na kompie podpiętym do sieci uruchamiam najpierw połączenie kablowe i po
nawiązaniu uruchamiam jakis serwer proxy
ja uzywam Jana Server
piszę z pamięci dlatego mogłem o czymś istotnym zapomnieć

Gdyby co to pisz

Cześć
Piotr