Re: IRDA+PilotTV

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 13:51:07 MET DST

Krzysiek napisał(a) w wiadomości: <9cpcff$2at$1_at_news.tpi.pl>...
>powiedz czy to dziala - zlutowlabym sobie irde i ster. pilotem

Tak szybko to ja sie z tym nie uporam. To fragment wiekszego
zamyslu...

Na gieldzie mozna dostac urzadzenie IRDA (fotoelementy do wpiecia w
zlacze IRDA) ale
bez zadnego oprogramowania za 75 zł. W sklepie same fotoelementy
TFDS4500 za 16zł.
IR-MAN jest z kolei podłączany do Com'a.

Ciągle poszukuje kogos kto sie czyms takim juz bawil i potrafi mi
wskazac najprostsza
droge (nie jestem zbyt bieglym programista) do sterowania wlasnego
programiku w Delphi
poprzez pilota TV.

Pozdrawiam
Feromon