Nie działają mi "zabawy matematyczne"

Autor: Robert Magdziak (trebor_at_mi.com.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 12:39:44 MET DST

Syn wygrał program Optimusa Nexusa "Zabawy matematyczne". Dość stary i m
yslalem ze wszystko będzie OK. A tu nic. Na ekranie kompa grafika przypomina
zakodowany canal+ - pocięty na setki kawałków i poobracany. Na innym kompie
działa ok.
W instrukcji piszą, że program jest pod windę 95 z direct x. Mam windę 98
zainstalowałem nawet direc x 8 i nic. Kombinowałem z trybami graficznymi,
liczbą kolorów rozmiarem ekranu, też nic. Może coś pomożecie?
Mam Celerona 500 256 MB ramu, karta graficzna Geforce (jedna z pierwszych,
to samo ze sterownikami) płyta Abit Zileśtam.
Robert