Re: Problem z modemem COBRA 56k (FM-SFT65I)

Autor: Peter Riley (mkl_at_poczta.fm)
Data: Fri 04 May 2001 - 12:07:56 MET DST

"Bartosz" <bwierc_at_onet.pl> wrote in message news:9cse8f$k84$1_at_news.tpi.pl...

> A To mnie ucieszyłeś ponieważ właśnie jedno z ostatnich moich zakupów to
Ge
> Force GTS !!!!

Ja tez GF2 GTS.
LOL

> OBYŚ NIE MIAŁ RACJI !!!!!!!

Mam w szufladzie Banshee na PCI, moze sprawdze jak to pojdzie z tym.
<reklama>
atsd czy ktos nie chcialby by kupic mojego banshee na pci? ;-)
</reklama>

> Aczkolwiek tfu,tfu na psa urok już DWA dni mi nie zwisł (komp oczywiście)

U mnie jesli przed dialowaniem nie wezme 'more info', zawsze sie zawiesza.
Jesli wezme, zawsze chodzi dobrze. Tylko laczy sie na 35k-44k zamiast 52k
jak na poprzednim sprzecie.

> PETER jak tam twoja "zabawa" z twoją COBRĄ?!

Napisalem do zoltrixa i czekam.
A sam probowalem juz chyba wszystko - zmienialem zasoby, IRQ, wylaczylem
COM'y i USB w biosie, zmienialem slot, zainstalowalem najnowsze drivery etc.
W ostatecznosci trzeba bedzie kupic nowy modem.