Re: Pamieci do notebooka Toshiba

Autor: Patrese (patrese_at_yoyo.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 01:56:18 MET DST

Użytkownik Fredek Kruger <caveman_at_ahoj.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9csqvd$neh$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Gdzie w Warszawie mozna kupic dodatkowe 128MB
> pamieci do notebooka Toshiba Satellite Pro 4600 ?
>
> Czy ktos ma orientacje kto takie rzeczy zaklada
> i ile moze kosztowac 128 MB dodatkowej pamieci ?
>
> Czy przecietny lamer moze zalozyc taka pamiec sam
> (i tak nie mam gwarancji) ?
>
> Czy istnieje mozliwosc wymiany cd-roma na nagrywarke ?
> sa przeciez takie modele tej serii, ktore maja cdrw ale
> czy w Polsce ktos takie rzeczy robi ?
> Kto prowadzi darmowy lub platny serwis notebookow
> Toshiby w Polsce ?
>
> -dzieki za pomoc :-)

witam

serwisem notebookow toshiba w polsce zajmoje sie karen www.karen.com.pl.
ramu mozesz poszukac na gieldzie przy batorego w soboty i niedziele., lub w
karenie, albo w ramserwisie.. www.ramserwis.com.pl

pozdrawiam i witam wszystkich bo ja tu pierwszy raz..

ps. co do samej nagrywarki do tego notebooka mozer byc problem- ciezko i
koszty tez wysokie

patryk