Pytanie o ceny

Autor: koon (kooomput_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 01:52:36 MET DST

Czesc
Wybaczcie to malo sprzetowe pytanie ale moze bedziecie mogli mi pomoc.
Chodzi mi o ceny podzespolow w Niemczech. Czy warto tam cos kupic bedac
okazjonalnie, czy wychodzi to samo co u nas (a moze drozej)?
Konkretnie chodzi mi o procesory, karty grafiki i plyty glowne.
Jesli ktos cos wie na ten temat bede zobowiazany za wszelkie informacje
Pozdro
Tom