ABIT - problem podobny ale ...

Autor: Darek^23 (trepik_at_bankier.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 01:04:55 MET DST

mam podobny problem do juz opisywanych ...
sprzet:

abit be6 ver. 1.2
intel PIII 800EB na przejsciowce
siec 3com
geforce MX
128 MB
IBM 30 GB 7200 ob

problem:

po zwisie, restarcie lub wylaczeniu i wlaczeniu (od razu) komp nie staruje
swieci sie kontrolka od zasilania i od dysku ... i nic wiecej sie nie
dzieje - nie piszczy
wylaczyc mozna tylko przez odciecie napiecia (np. wyjecie kabla z gniazdka
lub komputera)
co ciekawe ... przynajmiej dla mnie ( a jestem od paru lat serwisantem
pracujacym obecnie w kawiarence internetowej), w momencie tego zwisu podczas
startu - nie dziala nawet reset sprzetowy (w obudowie).

problem mija:

od odczekaniu okolo 20 - 30 minut

podjete kroki:

upgrade biosu do tego z lutego
wylaczenie soft biosu

.... wczesniej padly mi juz 3 kompy - ale juz nie wstaja - nic nie robilem,
po resecie zwis i juz nigdy sie nie podniosly

za wszelkie sensowne porady bede wdzieczny

pozdrawiam

Darek

kameleo_at_poczta.fm