Re: Bios po czarnobylu jak???

Autor: Bogdan Cieciura (sp8alc_at_promail.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 23:52:15 MET DST

On Tue, 1 May 2001 15:55:22 +0200, "Lubak" <Lubak_at_kki.net.pl> wrote:

>wywalilo mi bios po czrnobylu co z tym mozna zrobic zaprogramuja mi BIOS'a
>czy sa w sprzedazy Bios Awarda.??

To da sie zrobic prosciej - wyciagasz swoja kosc z podstawki i
niesiesz do kolegi ktory ma identyczna (najlepiej) plyte lub
plyte z BIOS'em AWARD i ten sam typ pamieci Flash.
Uruchamiasz jego komputer z dyskietki startowej MSDOS (bez zadnych
rezydentow) na krorej znajduja sie niezbedne do programowania
pliki - programotor plus plik z zawartoscia Twojego BIOS.
Delikatnie wyciagasz jego pamiec i wsuwasz swoja zamazana i
uruchamiasz program do zapisu kosci.
Po zapisaniu - gdy otrzymasz stosowny komunikat wyciagasz swoja
kosc i wstawiasz oryginalna kolegi i po zabawie.
Dobrze jest wstepnie kilka razy wyciagnac kosc kolegi by potem latwo
wychodzila z podstawki (oczywiscie przy wylaczonym zasilaniu) co
uchroni was obu od zbednego zdenerowania w czasie operacji
na "zywym organizmie komputera"
Operacja w pelni bezpieczna jak sie ja wykonuje spokojnie
i w przemyslany sposob.
Robilem to kilka razy i obylo sie "bez wypadku przy pracy".

Pozdrowienia.