Re: Wprowadzanie w stan stand-by

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 22:59:22 MET DST

> Rzeczywiście mniej więcej to działa, ale dosyć dziwnie, bo jak
powiedziałem
> NIE chcę wyłaczać HD :
>
> Mam podłączone 2 HD:
> - 1 przez ATA100, i ten się dalej kręci
> - drugi na IDE2 Slave, i ten , o dziwo, po "Przełącz w stan oczekiwania"
się
> zatrzymuje !?!

Witam!
No dobra, tak się uparłeś, że poszukałem i znalazłem polski program o nazwie
Monitor Suspender, który: (cytat)
-
Za pomocą programu można programowo wyłączyć monitor pod systemami Windows
9x/Me. Program umożliwia wyłączenie wyświetlania (czarny ekran), przejście
do trybu suspend, oraz całkowite wyłączenie monitora. Wyłączenie monitora
może nastąpić o zaplanowanej godzinie.

Nie próbowałem, nie wiem jak działa, ma coś ok. 150 kB.
Mogę wysłać.
Gregorek