Re: dream klawiaturka

Autor: hudson (hudson_at_cad.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 22:08:31 MET DST

> Czy mozna jeszcze gdzies kupic klawiaturke bez klawiszy winzowzowych?

nie mozna :) lol

> Moja dotychczasowa chyba ma juz dosc...a niemam zamiaru kupowac
> badziewia wytworzonego tylko z powowu popularnosci systemow
> micro$oftu.

wiec wytnij nozyczkami kawalek gumki spod tych p... przyciskow i
wkrotce o nich zapomnisz :)
tylko wybierzs taka klawiature zeby sie to dalo zrobic! najlepsze sa
te z kwadratowymi otworami do ktorych wskakuje klawisz.
Ja mam chicony errr...moment zara sprawdze tylko ja obroce :)
KB-9810 - cichutka, malutka.

> I jeszcze marzenie...by byla czarna z zielonymi oznaczeniami
> klawiszy...

hmmm....... ehehehehehehehehheheehehhehe :=) ....no tak ..

pozdr,
Janusz