Ati Radeon Ve

Autor: Piotr (kabanosik_at_swinoujscie.com.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 18:51:29 MET DST

Witam
Mam Ati Radeon VE posiada ona możliwość wyświetlania czego innego na
monitorze i tv.
Ale niewiem jak.Na dwa monitory moge,ale monitor i tv nie.Udało mi sie
uruchomić tv,ale było na nim to samo co na monitorze.Jak zrobić ten pulpit
rozszerzony na monitor i tv????
Wiem ,że napewno sie da.(na ja na monitorze przeglądam grupe dyskusyjną,a
mama gra na tv)
Jeśli ma ktoś radeon VE to pewnie wie jak to zrobić.
pozdrawiam Piotr