Re: darmowe oprogramowanie (OT, NTG)

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 16:51:00 MET DST

> Po roku i zapisywaniu dokumentu częściej niż co 10min jest jakieś 2,5MB
przy
> jakichś 500 czy 550 tyś. znaków. IMO w normie, po konwersji do rtf jest
> o niecałe 10% mniejszy. [1]

To i tak zalezy co sie robi na tym dokumencie - jezeli tylko sie pisze to
dokument nie tyje, natomiast jezeli tu sie cos wklei, tam wytnie, przesunie
rysunek kilka razy, jakis wzorek, OLE itp. to dokument monstrualnie nabiera
objetosci (pozornie zreszta). Wystarczy - ZAPISZ JAKO ... i dziwnie dokument
sie odchudza. Wiem traci sie mozliwosc COFNIJ :)) ale ta OT&NTG'owa
dyskusja byla o stabilnosci Worda.

Pozdrawiam
Piotr