Re: darmowe oprogramowanie (OT, NTG)

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 16:20:53 MET DST

W wiadomości <3AF13734.4560BE6F_at_iname.com> *Radoslaw Sokol* pisze:
> Ja w Wordzie 97 SR-2 też miałem takie numery, w 2000 już się nie bawiłem
> w poprawianie tylko zainstalowałem darmowego, legalnego StarOffice.
> I wszystkie problemy zniknęły :)

A ja właśnie w W2K nie mam problemów. Kiedyś, za czasów Win98 coś się
potrafiło popsuć, ale czego wymagać przy P100, 48MB RAM i
kilkusetstronnicowym dokumencie.

StarOffice mnie jakoś nie przekonuje. Próbowałem pod Linuxem, próbowałem pod
Windowem. To straszna kobyła, powolna szczególnie przy starcie, no i uczyć
się od nowa takiego programu to masochizm. Przy okazji miewało problemy przy
konwersji z Worda. Naprawili to już?

Pozdr

--
Czarek Gorzeński        mailto:czarek_at_szanty.art.pl                 GG:77922
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-   Największy zbiór szant w Polsce  http://szanty.art.pl/