Re: AOC - czy kupować?

Autor: Jaromir (dobromirt_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 14:35:26 MET DST

Użytkownik "drdee" <drdee_at_wp.pl> napisał w wiadomości
| mam zanmiar sobie kupić monitor AOC 17''
|
| proszę napisać coś o nim,
| o tym jak się go używa,

przyzwoity monitor za swoją cenę
oczywiście mowa o AOC17 GlrA
Mam go już 2 lata, używam średnio po 8h na dobę,
na razie zero problemów.
Aha wybierałem go ze znajomym specem od kineskopów

| o ostrości obrazu,

Od markowych drogich monitorów z trinitronem jest różnica widoczna,
ale w klasie cenowej AOCa to tródno coś dobrego znaleźć

| o tym czy pole magnetyczne od głośników nie wpływa negatywnie na obraz

wpływa, ale nie jestem pewny czy pole magnetyczne
czy aby nie wspólne źródło zasilania z monitorem,
ja te głośniki "multiemdialne" od razu wyrzuciłem,
przy dużej dynamice dźwięku głośników klasy PCszajse,
obraz potrafił jaśnieć i ciemnieć w takt muzyki.
No ale kto slucha tej klasy głośników na max głośności.

| jak narawde jest z plamką? czy jest to 0,25 czy 0,26
| jak to sprawdzić

Tu chyba kogoś z laboratorium powinieneś zapytać

pozdrawiam

Jaromir