Re: Radiator na Live!

Autor: Tomek T. Neas (neas!post)
Data: Thu 03 May 2001 - 14:00:18 MET DST

"Lewandek" <lewandek_at_lewandek.com> wrote in message

> Tylko zastanow sie czy ma dla Ciebie znaczenie, ze Twoj Live bedzie
pracowal
> przez 25 lat a nie przez 10 tak jak zalozyli konstuktorzy...

A może ma np. ten egzemplarz normalnie padłby za rok, a tak padnie za
pięć? Kto wie... Przecież radiator to kawałek metalu (nic drogiego) i
nie rozumiem dlaczego jest tak ostrożnie/niechętnie stosowany przez
producentów sprzętu. Np. mój stary Celeron 333_at_415 chodził na samym,
standardowym radiatorze. Wystarczyłoby dać odpowiednio duży radiator i
zapas byłby taaaki. No i dlaczego na te procesory prawie zawsze
montowano wentylatory? :>

--
 P o zdrawiam
  <\ _