Jak uruchomić UDMA w twardzielu?????????

Autor: GREG (gregton_at_wp.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 12:47:57 MET DST

--
(:- Czesc -:)
Jak uruchomić UDMA w twardzielu.Mam  dysk Western Digital AC26400.Na stronie
producenta znalazłem adnotacje w Data Transfer Mode And Firmware (CCC)
Code - (chodzi jako ATA-66 if CCC is T0 or greater.
All others are UDMA.) i nie wiem z czym to się je.Może ktoś mi pomoże.Zależy
mi na prędkości dysku , moja płyta obsługuje UDMA33 ale do tej pory dysk
chodzi jako ATA, chyba , że nie wiem gdzie to sprawdzić .Wnioskuję tak z
prędkości jakie uzyskuje dysk.Proszę o pomoc!!!!!!
gregton_at_wp.pl