Re: microsoft inteli mouse

Autor: leon (le-on_at_NO.CO.TY.operamail.com)
Data: Thu 03 May 2001 - 12:31:05 MET DST

Użytkownik "personal"

> Mam mysz A4Tech jedną z opcji jest: microsoft inteli mouse compatible mode
> nie wiem co z tym zrobić wyłączyć, włączyć ?

Teraz tez korzystam z myszy A4Techa: z WWW11, do ktorej zainstalowany jest
Sterownik A4TechMouse 7.00.29 i panel sterowania z takim samym numerem
wersji.

W zakladce "Kolko" po lewej stronie sa dwie wzajemnie wykluczajace sie
mozliwosci:

- Rozszerzony tryb DualWheel
- Tryb kompatybilny z IntelliMouse, tzn. wybranie jednej wylacza druga.

Aby korzystac z dostepu do czterech przyciskow i dwoch kolek wybralem
"Rozszerzony tryb DualWheel"
(dual wheel po angielsku - podwojne kolko)

--
leon