Re: Klawisz 'Prawy Windows'

Autor: hudson (hudson_at_cad.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 11:49:27 MET DST

> No nie wiem. Nie wiecie jak je w ogóle 'wyłączyć'? To znaczy wyłączyć
przez
> nie otwieranie Menu....?

eheh :)
nie uzywam zadnego programu ktory mialby mi nadpisywac jakies
funkcje dodatkowe, czy chocby zmienic funkcje z TYCH klawiszy win95
ale jako ze niestety nie ma juz starych dobrych klawiatur gdzie takowych
shitowych klawiszy nei bylo to gdy kupuje nowa klawiature to po prostu
zaraz ja rozkrecam i wycinam gumki od spodu. Klawisze wtedy ladnie
opadaja i nieomal zrownuja sie z powierzchnia plastiku klawiatury co
umozliwia ponowne odczucie jakoby tych shitowych klawiszy nie bylo lol :)
Nie wiem po co Ci idioci z microsoftu wymyslili to COS ale mnie to
wybitnie przeszkadza - do skrotow i to znacznie bardziej kreatywnych
wystarczaja mi alt,ctrl,del. Wiecej mi nie potrzeba.

pozdr.
janusz