Re: Problem z BIOSEM?

Autor: Bartosz Arenin (b.arenin_at_idstudio.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 10:01:12 MET DST

> jest

> Jest 250 sposobów, aby obie kopie zawierały uszkodzenia, czy jesteś pewny
na
> 100 procent, że zapasowa kopia nie uległa uszkodzeniu?

Jesli komp, po tej procedurze recovery, chodzi sobie bez problemu przez
jakis(np. pare dni) czas to wnioskuje, ze druga kopia jest w porzadku.
Inaczej chyba by sie nie uruchomil. Awaria musi powstawac przy dzialaniu
kompa. Moze siada flash. Ale zadnym ultrafioletem kosci nie naswietlalem
;))) Myslalem tez, ze to moze bateria ale chyba on by sie po prostu
resetowal - tzn. wracal do ustawien standardowych. Kosc na plycie siedzi
dobrze - nie poluzowala sie.

Jesli chodzi o wirusa to myslalem , ze to CIH ale sprawdzilem MKS'em z marca
99 i nie wykryl(sprawdzalem na czystym systemie). CIH jest chyba z polowy 98
roku wiec ten mks powinien go wykryc. Chce uniknac wymiany plyty, a pewnie
na tym sie skonczy - bo nie wydaje mi sie, zebym dostal kosc biosu do niej
lub ew. taka sama plyte ktos mi pozyczyl do zgrania biosu jak mi calkowicie
padnie. Co ciekawe - problemy zaczely sie sporo przesd 26. miesiaca wiec to
chyba nie CIH.

--
Pozdrawiam
Bartosz Arenin