Re: 17'' ktory wybrac LG czy Sony

Autor: Wojtek K (wkuzia_at_wp.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 18:53:59 MET DST

<voder_at_usun.to.debesciak.delta.pl> wrote in message

> Ile kosztowal Soniak G200 ???
> Khmm 1380 to nie to samo co 1500...khuh cos czuje ze oprocz wyboru
monitora
> to bede sie musial pokrecic za firmami ktore je sprzedaja...bo
rozbieznosci
> sa znaczne...btw Lorien to nie jest jakis supermarket ?? ;> ide szukac ich
> strony ;>

Napisałem, że za 1380 zł kupiłem LG - Sony G200 gdyby było za tę cenę to bym
je wziął. G200 była za niecałe 1800 zł - 400 zł różnicy, ale za to co
oferowało Sony nie chciało mi się dopłacać aż tyle.
Lorien to taki sklep w Warszawie. Nie spupermarket, ale zawsze mają po kilka
egzemplarzy danego modelu, a na ścianie monitorów widać nawet takie perełki
jak Mitsubishi.

Wojtek