Re: Problem z DMA

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 09:42:06 MET DST

Leszek Kisiel wrote:

> Nie moge wlaczyc DMA na komputerze w nastepujacej konfiguracji:
> - plyta ASUS PSA-B
> - karta grafiki nVidia
> - CD LG 48
> - ewentualnie Pioneer DVD
>
> Twardziel chodzi bez problemow. Natomiast powyzsze napedy stawiaja opor. W
> innych komputerach jest wszystko OK. Kabelkologie juz przerabialem, wiec ta
> przyczyna odpada.
>
> Moze ktos spotkal sie z takim problemem i moze mi pomoc.

Nigdy osobiście nie miałem takiego problemu, ale gdzieś czytałem o czymś
podobnym (dotyczył twardego dysku). Problem z włączeniem DMA leżał po stronie
karty dźwiekowej (podobno zajmowała za dużo zasobów), spróbuj może wyciągnąć
lub odłączyć kartę muzyczną i zobacz czy to coś zmieni.

Pozdrawiam

Darek J.