Re: Stare monitory

Autor: smok_wawelski (smok_wawelski_at_kki.net.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 00:10:19 MET DST

No coż Leviathan widocznie jest pewno
z tych co nie mają problemów i ma
LCDka conajmniej 20'
Pomyślałeś ze gosc moze nie miec kasy na nowy monitor
i chce próbować zreanimować staruszka?

A poważnie marnie to widzę, o ile nie jest to sprawa elektroniki
odpowiedzialnej za kolorki to niestety nie ma szans na reanimację.
Polecałbym pogadać z jakimś szpecem od telewizorków lub monitorów
 pozdrowienia smok_wawelski_at_kki.net.pl