Re: Program FAKT

Autor: Krzysztof Rynkowski (ryniobyd_at_go2.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 21:38:02 MET DST

Użytkownik "Grzesiek_grupa" <1234grzesiek_at_novum.pl> napisał w wiadomości
> Czy zna ktos dosc dobry program do wystawiania faktur VAT i prowadzenia
> magazynu ale musi byc darmowy. Mam bardzo dobry program "FAKT" firmy SAFEX
(...)
NTG,
ale kup (7,50-) lub przejrzyj na miejscu "Twoj Niezbednik" Extra Komputer
Swiat - jest w kioskach. Sa tam takie oferty, tj. darmowe. Swoja droga za
pieniadze tez, ale za nie wielkie - chyba, ze niecale 100,- (za legalne
oprogramowanie na ktorym, jak mniemam zamierzasz zarabiac) to dla Ciebie za
duzo.
RYNIO