Re: swap file

Autor: ktos (ktos_at_spam.org)
Data: Wed 02 May 2001 - 17:05:29 MET DST

Użytkownik W.T.O. <wto_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9cpcmt$39d$1_at_news.tpi.pl...
> W w98 chcę ustawić stały rozmiar swapa. Mam 160MB RAM. Obecnie swap
> ustawiony na stałe na 164MB. Wydaje mi się, że to za dużo. Jaka wartość
> byłaby optymalna?

Zalezy co na tym pececie robisz . Przy takiej ilosci ramu to najlepiej nie
ustawiac stalego rozmiaru swapa . Dla wiekszosci uzytkownikow 160 mega jest
wystarczajace - www , poczta , edytory , gierki - dopiero przy programowaniu
czy obrobce grafiki system moze potrzebowac wiecej i sam stworzy
odpowiedniego swapa .

Ktosik