Re: Modem=sieciówka?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 18:21:23 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości news:3AEFDEA4.781E416A_at_iname.com...
> Hi,

> Możliwe -- tylko nie wiem po co. Kablem szeregowym osiągnie się nawet
> na długim kablu 5 KB/s w obie strony (zamiast 5 KB w jedną i 3 KB w
> drugą), a przy krótkim połączeniu można dojść do 12 KB/s. Kablem
> równoległym zdecydowanie więcej, a najprostszymi sieciówkami z
> giełdy po 15 zł sztuka już 400 KB/s -- więc kombinowanie z modemami
> jest całkiem bez sensu :)
Wiesz - ja znam lepsze przypadki bezsensownych kombinacji ze
sprzętem komputerowym (typu kupowanie kart wykorzystujących
instalację telefoniczną do komunikacji sieciowych w jednym budynku - zamiast
zrobić to na 'zwykłych sieciówkach i kawałku skrętki ...).
Pytanie nie brzmiało "czy ma sens....", lecz "czy się da" ;-))

--
DooMiniK (bachus)