Re: Jak skopiowac Dyskietke...

Autor: DJ (djska_at_PolBox.com)
Data: Wed 02 May 2001 - 19:38:55 MET DST

> Czy program, o którym piszesz przepisywał również te informacje z
fałszywych
> bad sektorów.

Byl kiedys taki DOS'owy programik (dawno temu ;)) -Teledisk - ten na pewno
kopiowal sektor po sektorze lacznie z badsektorami. Ja go uzywalem do
odzyskiwania danych z dyskietek z uszkodzonym sektorem startowym, ale fakt
kopiowal nawet cwanie zabezpieczone dyskietki.
Tylko gdzie w dzisiejszych czasach tego szukac ... nie wiem. Ja go
sciagnalem chyba w 1993r (4?) z jakiegos BBS'u w Australii.

Pozdrawiam
DJ