Re: Jak skopiowac Dyskietke...

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 17:49:03 MET DST

> dyskie
> Orginalne
>

> Hmm... gdzie tak pisze ? Zaden klopot kopiujesz dyskietke i jest ok.
> Najwyzej daty plikow moga byc zmienione ( niektore programy podczas
> kopiowania plikow zmieniaja daty plikow ..).

Niekoniecznie. Na dyskietce moze byc celowo wprowadzonych kilka badsektorow
(nawet niekoniecznie beda to fizyczne badsektory) - a jeszcze zlosliwsze
zabezpieczenia w tych badsektorach zapisuja istotne dane np.: ktore to sa
sektory :)) i wtedy program podczas instalacji sprawdza wlasnie te
informacje.
Prostsze zabezpieczenia omijal np disccopy lub discdupe (takie dosowe
programiki). A najlepiej skopiowac sektor po sektorze lacznie z tymi "bad"
jak sobie przypomne jakiego ja uzywalem programiku to pewnie napisze.
Piotr