Re: FM801

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 01:22:58 MET DST

> Uzywa ktos z Panstwa zwyklej karty dzwiekowej Forte Media 801?

Używa.

> Dobrze dziala?

Jak za ok.50zł to powiedzial bym, że bardzo dobrze :-)
Bezproblemowa instalacja i działanie (drivery z płytki).

> U mnie ta karta zachowuje sie dziwnie (trzeszczy i nie
> tylko) a podobno jest sprawna...
> Poprosze o jakies uwagi od innych uzytkownikow :)

Spróbuj ściszyć głośność na karcie a zwiększyć na głośnikach.
Wyłącz wszystkie efekty jak Reverb, QSound i poszerzone stereo.
Jeśli to nie pomoże to upewnij się czy karta nie dzieli przerwania
z innym urządzeniem.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\