Re: via133 vs. intel

Autor: GJ (gjurcz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 13:55:39 MET DST

> Kto ci to powiedzial??

Powyzsza opinia jest skrajnie przesadzona, ale ziarenko prawdy w niej jest.
Na intelowskim PXII4 (czy jakos tak, w kazdym razie UDMA33) mialem transfery
30MB/s (HDTach) a na VIA868A bylo 22MB/s (dysk ten sam), wiec implementacja
standartu troche kuleje.
Ale przy juz przy UDMA66 przestajesz widziec roznice, bo w tym momencie malo
ktory dysk osiaga takie transfery zeby zagiacVIA868A nie mowiac o 868B (no
moze moja Barracuda III :-), bo dociaga do 42MB/s i ma podejrzanie staly
transfer prawie na calej powierzchni dysku).

PZDR
Grzegorz jurczak