Live 5.1

Autor: Fishbone (SGluch_at_ego.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 12:40:43 MET DST

Proste pytanie.
Co wykorzysta mi komplet 6 glosnikow przy tej karcie?
Wiem ze DVD, pod warunkiem playera z taka opcja.
Ale co wiecej? Jakies gry? Programy? Jesli w ustawieniach Live-a zmienie na
5+1 to gry beda graly na wszystkich szesciu glosnikach? Czy tez moze sie
zdazyc, ze program zagra tylko na subie i przednich?
Po prostu nie wiem czy jest sens kupowac zestaw 5+1 glosnikow. To wydatek z
600pln...

Fishbone