PowerDVD :-(

Autor: Fishbone (SGluch_at_ego.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 10:06:00 MET DST

Moze ktos pomoze. Co prawda juz o tym pisalem, ale moze ktos wpadnie na
jakas idee.
Geforce2 MX, DVD LG. Firmowy PowerDVD w wersji 2.55 nie dziala. Kolorowa
sieczka na ekranie. Dorwalem cala plyte softu do DVD i probowalem. Niestety
PowerDVD 3.0 tez nie dziala ;-(. Sprawdzam dalej inne DVD playery.
Wszystkie dzialaja!!!
No i co ja mam zrobic?! Nie zebym wybrzydzal, ale PowerDVD 3.0 odtwarza
dzwiek w 5+1. Jest jeszcze jakis player ktory to potrafi?

Fishbone