Re: Odtwarzanie filmów

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 09:22:17 MET DST

Paweł Konieczny napisał(a) w wiadomości:
<9cj13l$o4b$1_at_h1.uw.edu.pl>...
>Witam !!!
>Mam stary sprzet P200MMX , 32 Mb Ram
>Podczas odt. filmów czasami audio jest szybsze od video, obraz jest
>"rozkołysany"
>Co mozna zrobić by porawić płynność obrazu ?

Pawle! Nie wpadaj w kompleksy! Tego nie potrafi nawet P233MMX ;)))

Natomiast jak miałem PII300 i puscilem dziecku film o zwierzatkach to
zamiast patrzyc
na przyrode to marudzil: "tata czemu ten film sie tak zacina".

Jednak pewnej mojej znajomej wymieniłem procesor na Celka400 (z 300
bez A) i byłem
PEWIEN, że film pójdzie jak przecinak. Pomylilem sie. Wiesz dlaczego?
Bo CD-ROM mial predkosc x2. Nie wpadlem na to :))))
Natomiast jak miałem PII300 i puscilem dziecku film o zwierzatkach to
zamiast patrzyc
na przyrode to marudzil: "tata czemu ten film sie tak zacina".

A na poważnie - na poczatek zrezygnuj z filmow DivX. Filmy w formacie
MPEG (dwupłytowe)
powinne sprawowac sie lepiej. Trudno je teraz znalezc.
Poza tym - mniejsze okienko - full screen odpada. No i sprawdz cedeka
czy nie masz x2 ;))

Ceny teraz spadaja.
Duron650+płytaECS+128MBRAM+obudowa ATX= 200+350+160+100=około 800 zł a
reszte masz (tylko o kartach ISA musisz już zapomniec, ale modem i
muzyka to jeszcze 200 zł, w 1000 sie zmiescisz)

Powodzenia
Feromon