Re: problem z cdromem

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 09:03:09 MET DST

Michał Męcik napisał(a) w wiadomości:
<9cj1bc$rjl$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>nagle pod windowsem 98 zniknął mi cdrom :( Był i zniknął. Sprawdzałem
i pod
>dosem normalnie działa, więc czytnik jest ok. Na początku dodałem
cd-rom do
>listy urządzeń (bo w menedżerze urządzeń go w ogóle nie było),
>zainstalowałem sterowniki i w menedżerze się pojawił, ale ciągle jest
>niewidoczny :( Czy ktoś wie jak go przywrócić bez ponownego
instalowania
>windowsów ?

Witam!
Rady mam trzy:
1. Sprawdz czy nie "zniknal" lub zmieniła sie wersja (niektore gry tak
sobie poczynaja) plik cdfs.vxd
   (c:\windows\system\iosubsystem) i odtwórz go programem sfc.exe
2. Przeinstaluj winde przez setupcor.exe zamiast setup.exe - wtedy
przeinstaluje sie nie niszczac rejestru
    i nie trzeba instalowac ponownie wszystkiego, czesto tylko
ustawienia sieci szlag trafia.
3. Czasami cedeki tak umieraja - sprawdz go w innym kompie!

Powodzenia!
Feromon