Re: karty muzyczne z radiem

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 04:47:32 MET DST

Użytkownik "Piwek" <p23_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Tylko ze uzywanego SB16 z radiem moge kupic za 50 zl...

tylko nie wiem, jak bedzie z driverami, sprawdz czy producent dostarczyl
program konfiguracyjny dla win32; np. pod nt program win16 raczej w ogole
nie pojdzie; problem moze byc tez z innymi systemami operacyjnymi; ja mam
np. sam tuner zoltrixa; nazywa sie radio; i nie ma sterow pod nt; na stronie
producenta jest opis kilku innych kart radiowych, ktore takowe stery maja,
ale nie sposob doszukac sie ich w *pl;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_go2.pl