Re: Czestotliwosc odswiezania - czym regulowac ?

Autor: wujek (pudell_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 May 2001 - 03:05:30 MET DST

> Witam!
> Zainstaluj jakiś monitor, ale konkretny, nie PnP itp., wtedy pojawią się
> częstotliwości odświeżania na zakładce karta.
> Pozdrawiam
> Gregorek

cześć
skorzystałem z twojego pomysłu i zamieniłem sterowniki z samsunga SyncMaster
550s na jakiegoś Soniaka, pojawiła się nowa możliwość wyższego odświżaniania
na zakładce karty przy 1024x768 85Hz której wcześniej nie mogłem osiągnąć.
Monitor chodzi ale zastanawiam się czy to rzeczywiście jest 85Hz czy może
monitor ma jakąś blokadę i windowz pokazuje swoje a monitor chodzi na swoim.
(grafikę mam winfasta G2)
pozdrawiam
Marcin