Re: Czestotliwosc odswiezania - czym regulowac ?

Autor: hudson (hudson_at_cad.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 01:04:19 MET DST

mialem w zyciu dwa matroxy - milleniumII i g200 i oba mialy
w sterownikach doskonaly modul do sterowania hz co do 1hz
obecnie mam herculesa propheta ultra i niestety koljenosci
odswizania to 85hz a potem juz 100hz. Moj monitor w 1280x1024x32
(philips Brilliance109MP) najlepiej by dzialal w ok 95hz. maxymalnie ma
107khz wiec niewiele wiecej ponad 95 sie juz da wykrecic.
tez mam problem - bo dzialam teraz na 85 a nie chce pakowac jeszcze
jednego progsa do pamieci (powerstrip) po to by ustawic na nim
95 hz dla mojej karty. Zna ktos inny tego typu program lub
sposob w jaki mozn azmienic rejestry?

pozd.
Janusz