Zabójcze ceny pecetów... czy to ruska mafia?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 02 May 2001 - 00:39:32 MET DST

Przypadkiem dziś trafiłem na witrynę http://www.odessaexport.com/

I oczom nie wierzę... Laptop SONY VIAO F690 z PIII 850Mhz, 256MBRAM
15" TFT ekran i 8xDVD plus 30G HDD miałby kosztować u nich $799
podczas gdy w sklepie w USA taki laptop kosztuje ponad $2500 :-)
Inny przykład - IBM IntelliStation M Pro P4 1.5GHz, 1G RAM plus
monitor 21" kosztuje u nich $999 a u IBMa $3600 bez monitora :-))

Fajnie co? Kontaktowałem się z nimi i nie podają numerów telefonu,
nie można płacić kartą (i korzystać tą drogą z ochrony w razie
oszustwa) należy pieniążki wysłać kurierem np. Wester Union... :-))
Dobre sobie... Ciekawe ilu frajerów już złapali i ciekawe czy te
komputery są w ogóle rzeczywiście wysyłane czy tylko na papierze.

Zastanawiam się właśnie czy nie wartałoby zainteresować sprawą
jakiegoś urzędu do zwalczania zorganizowanej przestępczości :-)
Gostki podają numerki ICQ możnaby ich "namierzyć" w ten sposób...

Co Wy na to? Czy ktoś się zna na warunkach mafii w Odessie?
A może ktoś zaryzykuje swoje pieniążki? Ja się boję ruskiej mafii ;-)