cd-rom = dysk wyjmowalny ! PROSBA O POMOC !

Autor: Paweł Siwy (p_siwy_at_poczta.fm)
Data: Tue 01 May 2001 - 22:34:44 MET DST

Czesc wszystkim grupowiczom! :)
Mam nastepujacy problem i zdecydowalem sie napisac post na grupe; moze Wy mi
cos pomozecie.
Mianowicie:
Zamiast ikony Cd-rom w oknie MOJ KOMPUTER pojawila mi sie ikonka wygladajaca
jak HDD tylko ze z diura da dysk.
Podpisana jest tak: DYSK WYMIENNY.
Jesli wloze plyte nie odczytuje jej tylko wyswietla komunikat ze DYSK w
stacji nie jest sformatowany i czy go sformatowac.
W MENADZER URZADZEN Wszystko jest w porzadku.
CDROM jest pokazany i nie pokazuje jakichkolwiek konfliktow. NIE jest
zaznaczone we WLASCIWOSCIACH jako WYJMOWALNY
PROBOWALEM juz wszystkiego odpiac naped i ponownie go przylaczyc, wpiac na
inne zlacze, nic nie pomaga.
Jesli go wypne to po prostu znika a po ponownym podpieciu poprostu POWRACA;
NIE jako CDROM lecz caly czas jako DYSK WYJMOWALNY.

Jesli ktokolwiek z grupowiczow jest w stanie mi pomoc to bede bardzo a to
bardzo wdzieczny.
NIE CHCE :( INSTALOWAC WSZYSTKIEGO OD POCZATKU TO TYLE SIEDZENIA I KLIKANIA
:(

Mam WIN 98; HITACHI DVD-ROM GD 2500

Jeszcze raz BAARDZO DZIEKUJE za pomoc.