Re: Bios po czarnobylu jak???

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 20:52:02 MET DST

Użytkownik "Lubak" <Lubak_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> wywalilo mi bios po czrnobylu co z tym mozna zrobic zaprogramuja mi BIOS'a
> czy sa w sprzedazy Bios Awarda.??

BIOSu sie nie kupuje, ostatecznym wyjsciem jestponowne zaprogramowanie kosci
FLASH plikiem zawierajacym odpowiednia jego wersje (koniecznie do posiadanej
wersji plyty glownej, czasem oryginalny bios znajduje sie na CDku dolaczonym
do plyty). Jezeli komputer nie daje znaku zycia, to kosc BIOSu mozna
zaprogramowac albo w innym kompie z taka sama plyta glowna, albo w
programatorze pamieci FLASH (moze ktos w sklepie elektronicznym lub na
najblizszej politechnice uzyczy Ci tego urzadzenia).

CHOOCH