Re: Czy Sound Galaxy BXII (8bit ISA) pracuje w Windows 95?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 11:55:03 MET DST

> Okazało się, że ta moja jest chyba po prostu zepsuta :-(
> Generatory FM działają ale próba odtworzenia WAVów nie działa.

A próbowałeś zmianiać przerwania i DMA ?
Najlepiej to jak byś najpierw dosowym programem dołączanym do karty
skonfigurował karte (port,irq,dma) i jeśli dosowe programy działają z
dzwiękiem
użył takich samych ustawień pod windowsem instalując karte jako SB Pro.
Ja miałem tą karte i choć po wielu próbach udało mi się ją pod W98 uruchomić
jako SB Pro to jednak wolalem ją sprzedać i kupić coś nowego dużo mniej
problematycznego na PCI (dokładając około 20zł).

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\