Re: 17'' ktory wybrac LG czy Sony

Autor: Asus (asus_at_poczta.fm)
Data: Tue 01 May 2001 - 11:40:35 MET DST

ostatnio kumpel kulim monietor AOC chyba - 1600 przy 75 Hz,
bardzo milo zaskocyl mnie ten monitor - tylko 840 zetow

naprawde kontrast ma super przy 1600 - nie wiedzialem w nizszych bo zaraz
poszedlem - radze sprawdzic ten monitorek -

osobiscie mam Hitachi 640 ET - do domu super

przez 1,5 roku wszystko ok, wszystkie parametry jak nowe

pozdrawiam