Re: Czy nie za gorąco?

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 03:13:14 MET DST

> Mysle ze do 40C

czy one sa z cukru robione?
ja mam troche starszego celerona 400_at_500 - temperatura 45 stopni, alarm na
plycie glownej zaczyna sie dopiero od 70 stopni - czy gdybym wlozyl to nowe
kruche cacko, to poszlo by mi w cholere mimo takich zabezpieczen? producenci
plyt glownych tez chyba swoje wiedza?
mysle ze kazdy procek spoko pociagnie te 70, choc lepiej go nie narazac i
zamontowac jakis wiekszy wiatrak aby bylo zalecane przez kolege 40 stopni

raku