Yamaha DS-XG sound system :-)

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 23:49:35 MET DST

niestety w muzyce nie jestem expertem, a moj sprzet
pobrzdekuje na takim hebelku, jednak mam ostatnio
nocne wysiadowki ze sluchawkami na uszach (muza
z CD defaultowym windozowym CDplayerem)
pogrzebalem w ustawieniach dzwieku z CD i mam
w zwiazku z tym pytania:

1 - co zrobic aby ustawic dzwiek cyfrowy (u mnie ta opcja
w ustawieniach CD jest nieaktywna) ??

2 - dlazego w Winampie przy odtwarzaniu muzy z CD
opcje equalizera nie dzialaja ??

3 - da sie uzyc dopalaczy sprzetowych karty (poglos etc.)
do dzwieku z CD - jak ??

dzieki za kazda porade

ZOMO