Re: Ile MHz PIII?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 01:32:44 MET DST

On Sat, 28 Apr 2001 20:40:25 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>OK, Xeon do serwerów, zwykłe P4 do multimedialnych stacji roboczych
>(Hollywood pewnie już kupuje :)) ), a PIII w rozbudowanych wersjach do
>biur i wydajnych maszyn domowych. To byłoby logiczne :)))
I okaze sie, ze wciaz jest mnostwo softu niezoptymalizowanego pod PIV
i w domku pani sekretarka ma za 2x mniejsze pieniadze sprzet prawie
tak samo szybki jak panowie z np. ILM ;-)

>przyzwyczają != zaczną chętniej kupować :)))
Nie wiem czy chetniej (nie o checi tutaj chodzi) po prostu zaczna
kupowac tak jak kiedys przelamali sie do PII w slot1 (Sam sie kiedys
dziwilem i zastanawialem kupic to czy nie - i kupilem.....K6-2 :-)
A pozniej SLot stal sie na krotko (z winy samego Intela) standardem.

Pozdrawiam
GLide