Re: Green

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 00:28:22 MET DST

Pewnego dnia, "Tomek T. Neas" <neas!post,p1> wystukał na wiadomości
grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet

>Czy ktoś może wie, przy jakiej temperaturze wentylator w zasilaczu z
>obudowy Green ATX (midi) osiąga maksymalne obroty? Bo - jak mniemam -
>nie wzrastają one w nieskończoność...

W jednym z kompów mam obudowę ModeCom Point-Net 2000.
Zasilacz tzw. inteligentny wg. tego co jest napisane na stickersie
zasilacza. Wiatrak trzy-pozycyjny tzn. jeśli temp. w
zasilaczu/obudowie przekracza 35 stopni pracuje na max-a, jeśli 25
stopni zwalnia o połowę, jeśli spadnie do 23 stopni, rozłącza wiatrak.

Podobnie mają CodeGeny...na starcie na max-a, po kilku minutach
zwalnia o 1/3. Myślę o zasialczach 230Watt wzwyż.

---
Pozdrawiam:
===Tomy===
mailto:tomy_at_inetia.pl