Creative GF2 MX DDR

Autor: DON (linux_at_box43.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 00:16:30 MET DST

Witam
Czy ma ktoś może Creative GF2 MX DDR na płycie Solteka 75KAV / u mnie zwisy
przez tą kartę non stop / dokładniej problem objawia się tym, że jak odpalę
jakąkolwiek grafikę (grę, benchmarka, plugina z winampa) program się po
chwili działania wysypuje / sprawdzałem kartę na Solteku 75KAV-X i działa
ekstra żadnych zwisów / zastanawiam się czy to może nie jest problem typu że
karta i płyta nie chcą ze sobą współpracować /

dzięki za wszystkie uwagi

--
DON